Παρασκευή 26 Απριλίου 2013

Με βίασε ο άντρας της κολλητής της μαμάς μου όταν ήμουν 13

Με βίασε ο άντρας της κολλητής της μαμάς μου όταν ήμουν 13(πριν εφτά χρόνια).θυμάμαι κάθε λεπτό,κάθε στιγμή,κάθε κίνηση.Ακόμα και τώρα κάνω εμετο όταν το θυμάμαι
.Είχα πονέσει απίστευτα πολύ.Δεν θα το ξεπεράσω ποτέ και με τίποτα συνέχεια το σκέφτομαι,κάθε μέρα,κάθε βράδυ.Μπορώ να εκτονώνομαι στον εαυτό μου,από όταν έγινε,θυμάμαι,άρχισα να χαρακώνομαι για να χαλαρώσω λίγο.Τώρα συνεχίζω να χαρακώνομαι,τελευταία(σε αυτό "βοηθάει" που μένω μόνη μου και δεν παρατηρεί κάποιος κάτι)έχω αρχίσει να νιώθω μεγαλύτερη ανακούφιση με το να καίγομαι στα μάτια της κουζίνας(μην φανταστείτε τραγικά πράγματα,μόνο στα χέρια μου λίγο).Σαν σήμερα έγινε το θυμάμαι καλά 12/10/03.Δεν θα μπορέσω ποτέ να έχω φυσιολογική σεξουαλική ζωή ή σχέση ή ότι άλλο.Θα πεθάνω μόνη μου χωρίς οικογένεια και παιδιά.Σταμάτησα εκεί ξέρω τον εαυτό μου δεν μπορώ να ξεχάσω πράγματα και να προχωρήσω και ούτε πιστεύω πως θα με βοηθήσει κάποιος ψυχολόγος με τις ηλίθιες ερωτήσεις :"πως σε έκανε να αισθανθείς αυτός;" ή "πως νιώθεις γι αυτό;" ή "τι περνά από το μυαλό σου;" ή "νιώθεις υπεύθυνη;" ή "τι θα ήθελες από την ζωή σου;" ή "τι σήμαινε για σένα αυτό;"...Ναι με έκανε να αισθανθώ απαίσια,νιώθω σκατά,περνά από το μυαλό μου ότι θα μου ξανασυμβεί,καθώς(περνούν)και όλες οι εικόνες εκείνης της μέρας,ναι νιώθω υπεύθυνη,δεν ξέρω τι θέλω από την ζωή μου,ίσως ηρεμία,σήμαινε ότι η ζωή μου τελείωσε εκεί.Ωραία;θεραπεύτηκα;τέλεια....είμαι χάλια,δεν μπορείτε να καταλάβετε,κανένας δεν μπορεί.Ήταν σαν σήμερα πριν εφτά χρόνια και ήταν Κυριακή απόγευμα.Νιώθω πως θέλω την μαμά μου τώρα(αλλά είναι στην πόλη μας)κάνω σαν μωρό το ξέρω αλλά φοβάμαι.Δεν ήξερα τι ακριβώς ήταν το σεξ....αλλά με δίδαξε και με το παραπάνω....Σας κούρασα,καλό βράδυ!!!!!

3 σχόλια:

  1. Προφανώς το Σόκ του βιασμού σου είναι πολύ μεγάλο, όμως είσαι μόνο 20 ετών, μην αφίσεις αυτο το περιστατικό να σου στερήσει την υπόλοιπη ζωή σου, όσο μόνη και να νιώθεις, όσο για το τι σε δίδαξε ο βιασμός;;, οτιδήποτε άλλο εκτός απο την απόλαυση του σέξ, καλό κουράγιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΦΑΞΕ ΤΟΝ ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑ ΟΤΙ ΣΟΥ ΕΚΑΝΕ ΑΛΛΑ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ





    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λυπαμαι για οτι σου συναιβει αλλα πρεπει να πρωχορισεις στην ζωη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή