Κυριακή 17 Μαρτίου 2013

Του είπα ότι με έχουν βιάσει αλλά δεν με πιστεύει... Τι θα κάνω;

Το γράμμα της αναγνώστριας

d1b67d281429c8431ff1160a90a3929b_MΕιμαι 25 χρονων. πανταμου αρεσαν οι μεγαλυτεροι αντρες. τον τελευταιο καιρο εχω μια σχεση με καποιον στην ηλικια των 39. ειμαστε μαζι 4 μηνες και πριν απο αυτο ειχα να κανω οποιαδηποτε σχεση ενα χρονο. ξεκινησα

αυτη τη σχεση γιατι με εκανε και ενιωσα προστασια και τρυφεροτητα. αποφασισα λοιπον να ειμαι ειλικρινης απο την αρχη μαζι του και να του μιλησω για εμενα ωστε να αποφασισει να μεινει ή να φυγει. του ειπα λοιπον οτι ο πρωην φιλος μου ο οποιος ειναι τσην ιδια ηλικια με εκεινον και ειμασταν μαζι 3 χρονια με κυνηγαει μετα τον χωρισμο τον τελευταιο εναμισι χρονο, του ειπα πως εχω υποστει βιασμο και πως απο τοτε δεν μπορω να ευχαριστηθω τον ερωτα ουτε να εχω οργασμο σε σημειο που πλενομουν σχεδον με μπεταντιν μετα απο καθε πραξη. του ειπα οτι εμενινα στην προηγουμενη σχεση μου παρ ολα αυτα και ας μην ηθελα. του εξηγησα απο την αρχη πως δεν αγκαλιαζω δεν φιλαω δεν δεν δεν. παρ ολα τα δεν μου ομως εκανα ακριβως τα αντιθετα στο λεπτο. οποτε με θεωρει ψευτρα απο την αρχη της σχεσης. μου χτυπαει το οτι με κανει και εχω οργασμους και πως δεν θα ηθελα να εχω τιποτα αλλο στη ζωημου. μου λεει πως φταιω που βιαστηκα γιατι εγω το προκαλεσα. μου λεει πως ειμαι ψυχρη, πως δεν τον αγαπαω πως δεν κανω τιποτα για αυτον πως ειμαι λαθος σε ολα. κανει μονολογους χωρις υπερβολες 12ωρους καποιες φορες.. μου μιλαει πολυ ασχημα και εχω φτασει και πνιγομαι. μου λεει πως τον καταστρεφω πως μιλαω αποτομα πως δεν τον σεβομαι. με συγκρινει με προηγουμενες και με φιλες αλλα και φιλους του. πραγματικα θελω να χωρισω πια αλλα φοβαμαι. να σημειωσω πως μενει στο σπιτι μου εχει και πραγματα. εχω πει πολλες φορες πως θελω να χωρισουμε και γινεται χαμος. ξερω πως εαν αλλαξω σπιτι ακομα και στο δρομο να με δει μετα απο καιρο θα εχω θεμα. ειμαι τρελλαμενη δεν ξερω τι να κανω. οταν του λεω οτιδηποτε μου λεει πως ειμαι λαθος πως εγω φταιω για αυτο που εχω κανει στη σχεση μας και πως πρεπει εγω να αλλαξω. συνεχεια λεω πως εχει δικιο γιατι δεν εχω επιχειρηματα για τιποτα. ακομα και το οτι πνιγομαι το θεωρει λαθος. πραγματικα δεν αντεχω αλλο.

Πηγή

1 σχόλιο:

  1. Κοίταξε, δεν ξέρω τι να σου πω δημόσια σε αυτό το γράμμα. Θέλει πολλή ανάλυση όλο αυτό και αν πιστεύεις ότι όλα αυτά που περιγράφεις σηκώνουν λύση ή γενικά ανάλυση μέσα από ένα μήνυμα- έχεις πολύ μεγάλο λάθος.

    Δεν μου είναι δυνατόν να σε συμπονέσω ως προς το θέμα της σχέσης σου. Είναι η επιλογή σου να τιμωρείς τον εαυτό σου. Το βάρος σου μην το ρίχνεις στη σχέση. Αλλού είναι το πρόβλημα. Σαφώς και πρέπει να χωρίσεις. Επειγόντως. Αυτός ο άνθρωπος σου κάνει κακό. Όχι μεγαλύτερο από όσα κάνεις εσύ στον εαυτό σου.

    Δεν έχει καμία σημασία προς το παρόν πώς σου φέρεται. Είναι κάτι περιττό στη ζωή σου, κάτι λάθος που έβαλες. Ένας προβληματικός άνθρωπος που θέλει να κάνει κουμάντο τον προβληματικό εαυτό σου. Δεν θα σου λύσει καμία σχέση τα βαθύτερα σημάδια σου και τις αδυναμίες του ΕΓΩ σου. Δεν θα βρεθεί κανείς να απαλύνει αυτό που σε έχει διαταράξει. Αυτό μόνο εσύ μπορείς να το κάνεις και όχι εκμυστηρευόμενη εδώ, δλδ απρόσωπα σε μία γραμμή ή σε μία σχέση που δεν θεωρώ ότι μπορεί να είναι ιδανική εφόσον δεν είσαι σε θέση να διακρίνεις τις προσωπικότητες των άλλων.

    Χρειάζεσαι βοήθεια. Σοβαρή βοήθεια. Από επαγγελματίες που ειδικεύονται σε τραύματα, στην ανάλυση της προσωπικότητας και τις συμπεριφορές. Μην κλείσεις την πόρτα σε κάτι τέτοιο. Ό, τι κι αν έγινε πρέπει να το δεις οργανωμένα και στοχευμένα. Θα χρειαστείς πολύτιμο χρόνο για να βρεις την ισορροπία σου. Δεν ξέρω σε ποια περιοχή μένεις- πάντως δεν αναλαμβάνω να αναλύσω περισσότερο το δικό σου θέμα. Δεν θα είναι υγιές από μέρους μου. Πρέπει οπωσδήποτε να απευθυνθείς σε ειδικό. Να μην ντραπείς. Χρειάζεσαι δουλειά με τον εαυτό σου αν θες να προχωρήσεις και να ζήσεις. Δουλειά υπό καθοδήγηση.

    Πρέπει να πάρεις απόφαση να κάνεις αυτό που έπρεπε να κάνεις εξ' αρχής- να αντιμετωπίσεις τα πραγματικά σου προβλήματα και τέλος. Όσο για εκείνον απλά το λες και χωρίζεις. Ανένδοτη. Δεν έχεις κάτι να φοβάσαι. Εν ανάγκη ζητάς προστασία φίλων ή συγγενών και ενημερώνεις. Του λες θέλω να χωρίσουμε και να φύγει το συντομότερο= αμέσως. Αν μείνεις, σημαίνει πως δεν θες να ξεφύγεις και επιθυμείς να βασανίζεσαι σε άρρωστες καταστάσεις. Πως συνειδητά πια θες να αυτοτιμωρείσαι και να σου κάνεις κακό. Πώς μπαίνεις σε απρόσφορες σχέσεις εξάρτησης και υποτίμησης γιατί πιστεύεις ότι σου αξίζει να σου φέρονται έτσι. Σε κανέναν δεν αξίζει όμως και αυτό πρέπει να καταλάβεις για αρχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή